• Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.
  • Ea eam labores imperdiet, apeirian democritum ei nam, doming neglegentur ad vis. Ne malorum ceteros feugait quo, ius ea liber offendit placerat, est habemus aliquyam legendos id.

18 Ogos 2011

Re: FW: [Mahligai] Mohon bantuan untuk bayi hidap jantung berlubang

 

BETUL2..lg senang,transfer trus ja....

--- On Thu, 8/18/11, Sarie <sarita@iprac.com> wrote:

From: Sarie <sarita@iprac.com>
Subject: FW: [Mahligai] Mohon bantuan untuk bayi hidap jantung berlubang
To: "'ct nafisa'" <ctnafisa@yahoo.com.my>, mahligai@yahoogroups.com
Date: Thursday, August 18, 2011, 8:36 AM

 

Salam Nafisa,

 

Kalau ada no akaun parents Wan Azriey Wan Nasir senang sikit kami nk bank in direct.

 

Wassalam

 

Sarie

 


From: mahligai@yahoogroups.com [mailto:mahligai@yahoogroups.com] On Behalf Of ct nafisa
Sent: Thursday, August 18, 2011 8:24 AM
To: blalang_group@yahoogroups.com; Idaman_Group@yahoogroups.co.uk; mahligai@yahoogroups.com; melayucyber@yahoogroups.com; pakbelang@yahoogroups.com; penawarku@yahoogroups.com; Renungan_Iktibar@yahoogroups.com; SahabatInteraktif@yahoogroups.com
Subject: [Mahligai] Mohon bantuan untuk bayi hidap jantung berlubang

 

 

Assalamualaikum..pada sesiapa yang berkemampuan/ingin membantu, harap boleh hulur sumbangan untuk membantu bayi ini..tidak kira la berapa jumlah yang bole diberi..terima kasih.

 

 

'Kasihani bayi kami'

Oleh Rudy Syareme Sheriffudin
am@hmetro.com.my

E-mel Artikel Cetak Artikel Tanda Artikel Besarkan Saiz Teks Kecilkan Saiz Teks Komen Artikel

GEORGETOWN: Seorang bayi lelaki yang menghidap penyakit jantung berlubang memohon bantuan dan ihsan orang ramai menghulurkan sumbangan kewangan bagi membiayai kos pembedahan dan rawatan segera di Pusat Perubatan Gleneagles (GMC).
 
Wan Azriey Wan Nasir, yang berusia tiga bulan menderita penyakit berkenaan selepas 'ventrikular septal' (VSD) mengalami masalah menyebabkan berlaku kecacatan pada jantung selain gagal berfungsi dengan baik.

Dia memerlukan kos pembedahan sebanyak RM35,000 untuk menutup VSD yang mengalami masalah itu.
Bayi itu juga turut mengalami kegagalan menambah berat badan, dengan ketika lahir berat badannya 3.5 kilogram dan selepas tiga bulan berat badannya hanya mencecah 3.8 kilogram.

Wan Azriey juga terpaksa menggunakan bantuan tiub setiap hari untuk minum susu dan sebagainya, selain tiub itu juga memudahkan dia bernafas dengan agak sempurna.

Bapanya, Wan Nasri Ishak, 41, kakitangan penguat kuasa di Kuala Krai, Kelantan hanya memperoleh pendapatan sekitar RM920 sebulan, manakala ibunya, Hasrah Deraman, 36, seorang suri rumah.
 
Selain Wan Azriey, pasangan itu turut mempunyai empat lagi anak berusia antara 11 hingga 19 tahun dan kos yang tinggi selain untuk pembedahan bayinya itu tidak mampu ditanggung mereka. Menurutnya, impian dan harapannya cuma satu untuk melihat anaknya kembali pulih seperti kanak-kanak yang lain.

"Sebagai bapa, iringan doa sentiasa diberikan ada pihak yang sudi membantu dan menghulurkan sumbangan serta pembedahan Wan Azriey dapat dilakukan dengan segera di GMC," katanya.
 
Orang ramai yang ingin menderma boleh menghantar cek atau wang pos kepada The New Straits Times Press (M) Sdn Bhd, Bahagian Kewangan / Tabung Kebajikan NSTP, The New Straits Times Press (M) Berhad, Balai Berita, 31 Jalan Riong, 59100 Kuala Lumpur dengan menulis nama kanak-kanak berkenaan di belakang cek berkenaan.

__._,_.___
Recent Activity:
Disclaimer:-

The contents expressed in this YahooGroups are those of the person named and are not those of Mahligai. The person named on Mahligai has, as a condition of contributing to this YahooGroups, agreed to and hereby indemnifies Mahligai against all liability at law for the material contained therein.

Kandungan bahan-bahan yang termuat di dalam YahooGroups Mahligai ini adalah pendirian rasmi pemilik/pengirim bahan dan bukannya dari Pemilik dan Moderator Mahligai. Pengirim bahan bertanggung-jawap di atas mana-mana bahan yang didapati melanggar akta hakcipta tempatan atau antarabangsa. Pengirim bahan diminta mematuhi peraturan hakcipta sepenuhnya apabila menghantar mana-mana posting atau respons.

YahooGroups Mahligai tidak bertanggungjawab ke atas pencerobohan akta hakcipta.

*********************************************
Silakan forward email ini ke teman Anda, dan ajaklah mereka untuk turut menyertai Mahligai.

Sila hantarkan sumbangan anda ke alamat: mahligai@yahoogroups.com

Untuk melanggan secara percuma di Mahligai, sila hantarkan satu e-mail kosong ke alamat: mahligai-subscribe@yahoogroups.com

Untuk berhenti menjadi ahli, hantarkan satu e-mail kosong ke alamat : mahligai-unsubscribe@yahoogroups.com
.

__,_._,___

0 ulasan:

Catat Ulasan

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by netdohoa | Support for this Theme dohoavietnam